Sammanfattning 23/3


Denna mix av bilder sammanfattar min torsdag väldigt bra :-)
Hade sista tentan idag för denna period med kurser.
Så skönt att ha det avklarat. Man blir lite så där osocial sista veckan. Nu väntar några dagar utan plugg innan de nya kurserna börjar till veckan. Ska erkänna att det är ganska skönt att böckerna inte har kommit för då kan jag ju faktisk inte smyg starta att läsa heller.

Återhämtning och belöningar.
Det är min melodi :-)

Så idag blev det att fira med sushi lunch efter tentan, pannkakor till mellis med tjejerna som jag kunde hämta tidigt idag. (belöningen)
Lyx att få någon extra timme med dem innan jag fick träffa medlemmarna på gymmet igen och bränna av ett härligt cykelpass. (återhämtningen)

Att hitta sin "fylla på energi" källor och komma ihåg att ge sig själv en klapp på axel ibland.
Eller ge dig själv en belöning. Behöver inte vara något märkvärdigt.
Jätte viktigt för att man ska orka rulla vardagen framåt.

Kommentarer

Populära inlägg