Beslutsångest


Träningsvärken är ett faktum :-)
Men ack så skönt. Körde ett snabbt gympass i tisdags morse och det känns i benen kan jag lova.

Härligt att vara tillbaka bland vikterna efter mycket fokus på skidåkning.

Jag har lite beslutsångest inför nästa års vintervecka för Vasaloppet.
De har ett system där man som "lojal" deltagare (läs nedan) är garanterad en plats i nästa års Vasalopp och har möjligheten att anmäla sig tom kl 24.00 inatt.

Fast jag är lite kluven .... är så sjukt sugen att kunna åka på och maxa kroppen nästa år för att se hur mycket jag kan pressa ner tiden på 90km.
Då är ju Vasaloppet inte det ultimata pga så mycket folk. ÖppetSpår är ett bättre alternativ och kan jag se till att vara långt fram i starten som är flygande då på morgonen så tror jag att där har jag
redan 20 minuter att kappa.
I år hade jag nog "tjänat" dessa minuter att starta senare då första backen tog långt tid pga att alla ville iväg kl 07.00. Min tid är registrerad till 07.30 men proppen upp gjorde att det tog nästan 45min.

I-landsproblem ;-)
Funderar lite till idag!


Kommentarer

Populära inlägg