Bra fredag

 

Idag har jag riktigt sega ben efter gårdagen.

En kort promenad i vårsolen för att bryta av plugget lite på förmiddagen och få lite cirkulation i benen.
Fick med tussilagon hem och såg årets första fjärilar.
Nu är våren verkligen här!

Jag slapp åka och hämta tjejerna idag för de skulle på äventyr med pappa.
Så jag har passade nyss på att köra ett snabbt överkroppspass bland vikterna/KB/TRX i mitt hemmagym. Nu mår armar och axlar som de förtjänar.
Avslutade med en hög magövningar så det riktigt brände i magen.
Körde ett enkelt upplägg med 50 repetitioner av alla 13 övningar för överkroppen och magövningarna körde jag bara på med tills det inte gick att göra en till av varje.
Boom och klart på 35 min.
Nu är fys klart så jag kan ladda för mys med familjen.

Ha en solig fredag!!




Kommentarer

Populära inlägg