Lördag och långhelg


Solen tittar ÄNTLIGEN fram efter snö och regn i över 1 vecka.
Ska passa på att klämma några kilometer på cyklarna under helgen och kanske få några fräknar på näsan. Perfekt med en extra ledig dag även om jag som högskolestudent har häcken full.
Men skönt att kunna vara hemma, plugga och varva det med mys/lek med familjen.
Lek och hoppa studsmatta. Det kan man inte få för mycket av. Barnasinnet har jag kvar och tycker nog ibland att jag är den som njuter och tycker det är roligast när vi hoppar studsmatta.

Fått in lite flow i min löpning. Wiiii :-) Passade på att ta en runda i veckan när tjejerna hade teori på ridningen. Det går så sjukt mycket lättare nu än vad det gjort tidigare.
Kanske kan tom jag bli en löpare.

Hoppas att ni får en härlig lördag med solen i ansiktet!

Kommentarer

Populära inlägg