Religiös

Jag är inte duktig på att simma men tycker det är kanon skönt.
Försöker nöta de gånger jag simmar på min crawl som är under all kritik.

Ikväll så drog jag till sjön på andra sidan berget hemma när resten av familjen mös ner i soffan.
Regnet har kommit och gått hela dagen så var inte sugen att träna alls.
Fast nu har jag ju en ny våtdräkt och den ska väl användas ;-)
Och simmar man så blir man ju blöt oavsett väder.

Fick ihop 1,5 km blandad simning.
När jag var klar hade regnet slutat och himlen började öppna sig.
Vattnet blev helt vindstilla.
Var tvungen att sätta mig ner på bryggan en stund och bara njuta.
Man blir nästan religiös av dessa sommarkvällar som tyvärr denna sommar blivit få.




Bästa av allt när man är klar är att man tar på sig morgonrocken och åker hem i den.




Kommentarer

Populära inlägg