Ljuvliga sommarkvällar

Oj tog några dagar ledigt från bloggen.
Familjen i fokus och jobb har kommit mellan.

Igår drog jag ut på en "snabbis" på MTB:en.
När jag kom hem 2h senare så stod mannen på trappen
"Vad skönt att du är hemma. Nu kan jag gå och sova"
Det är kärlek <3

Förstår hans oro när jag drar på cykeln till skogs.
Skulle något hända så vet han inte alls vart han ska börja leta.
Enklare när jag åker racer för då håller jag mig till asfalt och vägar som är trafikerade.
Därför brukar jag ha på GPS:en så han ska kunna hitta min telefon om jag inte skulle komma hem.


Jag drog upp i skogen bakom huset och körde på små stigar och traktorvägar.
Var halvvägs upp till Falun och var tvungen att stanna och ta denna bild med Vikasjön i bakgrunden.
Några kilometer asfalt innan jag drog genom skogen igen hem mot Skäve.



Kommentarer

Populära inlägg