Skidkänslan börjar infinna sig

Jag har aldrig tagit en selfie under den där målgången i Mora. Fokus på annat när man glider i mål 😉 Men var där på jobb igår och passade på att smygträna in en ny målgest och få årets först snöflingor i ansiktet. Tjoho! Snart är det snöpremiär! Längtar!

Hade även ha ett rosa RPM pass på gymmet igår och uppmärksammade Bröstcancerfonden. En årlig tradition på mitt gym.
Härlig stämning och grymma insatser på cyklarna. Medlemmarna skänkte pengar. Jag hade en väska från ett LesMills event (kvar i påse) som jag la ner lite smått och gott i som jag inte klarar mig utan. Sen lade gymmet dit lite mera saker. Alla med rosa kläder var med i utlottningen. Väskan (som jag har flera av i andra färger och denna har blivit oanvänd) fick en ny ägare och pengar gick till en bra sak. Me like ❤

En riktigt bra start på veckan!

Kommentarer

Populära inlägg