Äntligen

Veckan har försvunnit i ruskig fart . Dåligt med uppdateringar men så blir det ibland när man ska få ihop vardagen. Något prioriteras bort.
Hur som så har årets först snöpass på Madshusen klarats av .... eller snarare sagt avnjutits. Spelade ingen roll att det duggade och var små blåsigt.
Skidåkning är balsam för kropp och knopp för mig. Förstår inte hur jag inte åkte en meter mellan 1996 och nov 2010. Sen blev 11/12 ett mellan år pga graviditet och förlossning.
Fast som jag skrev tidigare så prioriterar man annat och tycker andra saker är roligare i olika perioder i livet. Vilket är helt normalt.
Men nu ska jag aldrig släppa detta igen. Jag blir så avslappnad och harmonisk som människa efter ett pass. Höra skidorna glida och stavarna som åker genom snön.
Nu är jag laddad för tentavecka, jobb och mer skidåkning. 
Hoppas ni får en fin start på veckan.

Kommentarer

Populära inlägg