Pod tips

Välkommen november och den mörka årstiden.
Det finns inget bättre denna årstid än att kurra ner sig i soffan med en bok, filt över sig och tända ljus.
Nu när jag pluggar så är det lite små motigt att läsa böcker då jag läser en hel del kurslitteratur hela dagarna. Då är det skönt att koppla in lurarna och lyssna på podar istället.

Jag har tidigare även skrivit om att jag gärna lyssnar på podar när jag tränar.
Finns en hel hög bra dokumentärer på P3 vilket jag tycker är intressant.
På slutet så har jag lyssnat på en hög av avsnitten i Framgångspoden och Sweaty Buisness.
Den först intervjuar människor som är duktiga inom sin yrkeskategori och hur de lyckats.
Den andra .... Sweaty Buisness pratar med med människor inom träningsvärlden och frågar "Vad är grejen" med olika saker. Inspirerande och lättsamt att lyssna på när man tränar.

Är man intresserad av skidåkning som jag så har långloppsteamet Lager157 en kanon bra pod om allt som har med skidåkningen att göra. Mycket bra tips för barmark och snöträning.
Självklart insnöat på Vasaloppet 
Länk till Vasapodden  finns på deras hemsida Lager157

Har du nåt bra tips du tror jag skulle tycka om att lyssna på? Lämna gärna en kommentar med det.
Ha en härlig dag!


Kommentarer

Populära inlägg